Politika žalbi

U HRK-u nastojimo pružiti pouzdan i koristan sadržaj. Međutim, ako imate pritužbu u vezi s bilo kojim sadržajem ili uslugom dostupnom na našoj web stranici, pozivamo vas da nas kontaktirate kako bismo na odgovarajući način brzo i učinkovito obradili vašu zabrinutost.

Načini podnošenja žalbi

U slučaju podnošenja žalbe, molimo vas da nas kontaktirate putem jednog od sljedećih kanala:

  • Email: Pošaljite svoju žalbu na info@hrk.hr.
  • Kontakt obrazac: Podnesite svoju žalbu putem kontakt obrasca dostupnog u sekciji “Kontakt” na našoj web stranici.

Pri podnošenju žalbe, ljubazno vas molimo da uključite sve relevantne detalje kad god je to moguće, uključujući bilo koji prateći dokument ili materijal koji podupire vaš slučaj.

Potvrda o primitku žalbe

Vaša žalba bit će potvrđena u roku od dva radna dana, a bit ćete obaviješteni koji je zaposlenik odgovoran za njezino razmatranje. Ako je slučaj složen ili zahtijeva više vremena za rješavanje, poslat ćemo vam ažuriranje statusa u roku od deset radnih dana.

Postupak razmatranja

Nakon što zaprimimo vašu žalbu, provest ćemo detaljan pregled. Naš cilj je riješiti probleme što je brže moguće. Ovisno o situaciji, ishod može uključivati pružanje dodatnih informacija, ažuriranje materijala ili poduzimanje korektivnih koraka.

Rok za rješavanje

Težimo završiti rješavanje žalbi u roku od deset radnih dana od primitka. Ako ovaj rok ne može biti ispoštovan, bit ćete obaviješteni o razlozima kašnjenja i novom roku za završetak.

Pravo na žalbu

Ako niste zadovoljni rješenjem koje smo ponudili, možete podnijeti žalbu. Molimo vas da nas kontaktirate na info@hrk.hr kako biste razgovarali o mogućim alternativama. Ponovno ćemo pažljivo razmotriti vaš slučaj kako bismo osigurali pošten i uravnotežen ishod.

Održavanje evidencije i povratne informacije korisnika

Čuvamo sve evidencije o žalbama i odgovorima za internu upotrebu najmanje šest mjeseci. Naš administrativni tim pregledava sve žalbe kako bi identificirao obrasce i mogućnosti za poboljšanje. Vaše povratne informacije su nam izuzetno važna jer nam pomažu u poboljšanju usluga i rješavanju ponovljenih zabrinutosti.

Smjernice za podnošenje

  • Pri podnošenju žalbe, molimo vas da pružite potpune i točne detalje uz sve prateće dokumente. Nedostajući ili netočni podaci mogu rezultirati odbijanjem žalbe.
  • Primjenjujemo strogu politiku protiv neutemeljenih optužbi. Pobrinite se da vaša tvrdnja bude podržana valjanim dokazima prije nego što je podnesete.
  • Ako se vaša žalba odnosi na specifične materijale, poput recenzija ili članaka, jasno identificirajte sadržaj i opisujte problem koji zahtijeva ispravak.

Ostajemo posvećeni brzom i pravednom rješavanju vaših zabrinutosti. Hvala što pomažete u održavanju visokih standarda HRK-a